Hogyan fizethetek a DiamondLily-n vásárolt termékemért?

  • Bankkártyával a webshop biztonságos felületén keresztül.
  • Közvetlen banki átutalással
  • Személyesen a futárnak kiszállítás esetén, készpénzzel vagy bankkártyával

Van lehetőségem személyesen átvenni a megrendelésemet?

  • Személyes átvételre székhelyünkön nincs lehetőség, termékeink a központi raktárból kerülnek kiszállításra.
  • URIFECT termékünk patikai forgalomban is elérhető, keresd a Royal Gyógyszertárban! Vasárnap is este 21:00-ig ügyeleti díj nélkül.
  • Rendelésed kiszállítását viszont az alábbi csomagpontokra is kérheted (a rendelés leadásánál a szállítási címnél a csomagpont címének hozzáadásával, a megjegyzésben a csomagpont megjelölésével):
    • MPL csomagpont
    • GLS csomagpont
    • Sprinter Pick Pack Pont
    • Foxpost csomagpont
    • Packeta csomagpont

Mikor kerül kiszállításra a csomagom?

  • A futárszolgálat a csomagokat várhatóan 8:00 és 17:00 óra között szállítja ki.
  • A rendelés leadását követő munkanapon a csomag átadásra kerül a futárszolgálatnak. Ezt követően a futárszolgálattól e-mail / sms-ben kapott csomagkövetési szám alapján kaphatsz információt a megrendelés státuszáról és a kiszállítás várható időpontjáról.
  • A kiszállítási cím / kézbesítés időpontjának módosítására a csomagkövetési szám alapján van lehetőség.
  • Mindig kövesd az e-mailben kapott utasításokat!

Mennyibe kerül a szállítás a DiamondLily rendelésekre?

  • A szállítás minden rendelésre alapvetően 2000 Ft, azonban időszakos akciókkal és kuponokkal elérhető az ingyenes szállítás is.
  • Szállítási akciókról tájékozódj felületeinken és a weboldalon!
  • Jelenleg 45.000 Ft rendelési összeg felett a házhoz szállítás INGYENES!

Mi történik, ha a címzett nem tartózkodik a szállítási címen?

  • A futár a következő napon ismét megkísérli a kézbesítést. Amennyiben ez a kísérlet is kudarcot vall, a csomag visszaküldésre kerül a raktárunkba.
  • Ismételt kiszállítását ügyfélszolgálatunkon keresztül kérheted (info@adexilis.com).